BLOGSPOT FOR K-ADDICTERS

WELCOME EVERYONE TO THE OFFICIAL BLOGSPOT

Monday, May 16, 2011

Super Junior Bonamana Japan promotional truck with MUSIC!!!!!! +Lyrics


Still remember the promotional truck of Super Junior in Japan that we posted before this?? Today my friend shared it on FB about the video of the musical promotional truck!!!!! This is so way AWESOME!!!!! The truck is playing their Bonamana japanese version!!!!! @@ENVY.......I wanna listen too and watch the truck pass in front of me.........TT




Same truck??? But longer version haha 



ROUGH LYRICS (cre:akira_dayo)
煌めく危なげな瞳がいいな
??甘く唇がいいな
近づいてよbaby to my baby 
眩しすぎるのさ(さっ!)
君にもう夢中
ただうなづくだけのOKが欲しいな
君のすべてが手に入ればいいな(winner?)
これから先、愛に決められているなら 従うから


いつだって妖しい笑顔でクスクスクス 
教えてよ魔法の Kiss Kiss Kiss
このままじゃ心が壊れてしまう no no no


Bounce to you Bounce to you 止められない
今高鳴る鼓動が突き刺さる
Break it down to you down to you 止められない
君だけしかもういらないさ

どっちなの どっちなの どっちなの その気持ち
どうしたいの どうしたいの どうしたいの この先は
どっちだって どっちだって どっちだって わかってるって
Bonamana Bonamana Bonamana

溢れるほどの星をわけようかな
100万本のバラでも送ろうかな
Listen girl 好きさ Baby girl いつも
眠れない夜にはキミだって気づいてるよ

いつだってたえない噂にイライライラ
本当は嘘なんだ きっときっときっと
このカラダ このココロ じらしてよ ? no no no

Bounce to you Bounce to you 止められない
今高鳴る鼓動が突き刺さる
Break it down to you down to you 止められない
キミだけしかもういらないさ

どっちなの どっちなの どっちなの その気持ち
どうしたいの どうしたいの どうしたいの この先は
どっちだって どっちだって どっちだって わかってるって
Bonamana Bonamana Bonamana 愛してるってるってるってるってるって

???すたいよ
みたれすたいよ
寝ても覚めてもキミしかいない
だからできない あぁすぐに会いたい
覚めない熱にうなされてるよ


ちゅーちゅー何もできないほど
キミにすべて奪われてる
How to keep loving you
この運命までも強く
強く信じてみないか

待っているから
愛してるよ
僕は君のそばに必ずいるからね
Bounce to you Bounce to you 止められない
今高鳴る鼓動が突き刺さる
Break it down to you down to you 止められない
君だけしかもういらないさ

どっちなの どっちなの どっちなの その気持ち
どうしたいの どうしたいの どうしたいの この先は
どっちだって どっちだって どっちだって わかってるって
Bonamana Bonamana Bonamana 愛してるってるってるってるってるって


0 comments:

Post a Comment